Vilken dag!

Vaknade kl 05.20 av ett SMS. Vem skickar SMS vid denna alltför tidiga timme?? Det visade sig att det var den föreläsare som skulle hålla kursen jag har anordnat. Han hade åkt på vinterkräksjukan och kunde inte komma. Hjälp! Ve och fasa! Vad göra nu? Jag började ringa runt till alla deltagare, fick tag i några och sade att kursen var inställd. En stackare fick jag inte tag på  förränn han satt på Arlanda Express, han hade tagit flyget från Skellefteå på morgonen.
När jag äntligen fått tag på alla kunde jag börja pusta ut. Det kommer ju att bli en rejäl förlust på den här kursen, men det får vi ta. Förhoppningsvis kan vi genomföra kursen inom kort.

Förra veckan hade jag fått fel dokumentation skickad till en kurs jag hade i Göteborg.

Typiskt att åka på såna här nitar precis när jag ska sluta på företaget. Ville ju sluta med flaggan i topp, men icke :-)

På kvällen var det utlottning i konstlotteriet. Jag vann inget denna gång, men jag har vunnit två gånger tidigare så det var OK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback