Ball Breaker + Farstavevyn

Jag hade bokat tvättstuga kl 7.00. Suck!!
Kom hem rätt sent igår efter en rolig kväll med golfklubbens damkommitté. Vi var på Ball Breaker i Stadshagen. Vilket häftigt ställe! Vi började med att testa svingen i golfsimulatorn. Vi tävlade i Longest Drive och Närmast hål. Det gick så där. Men med tanke på att jag inte spelat på en dryg månad så var jag rätt nöjd :)
Sen fortsatte vi med bowling. Det var några år sen sist, men kul var det! Efter ett tag satte de igång disco-bowlingen med disco-lampor, musik mm.
Vi hade bokat bord i restaurangen. Caesarsallad och vin = gott!
Några drinkar senare drog vi därifrån...
Brukar dricka en massa vatten när jag kommer hem ifrån en rätt så blöt kväll, men det glömde jag denna gång så det blev lite segt i morse. Och så var jag tvungen att gå ner till tvättstugan. Suck igen!

Nu i eftermiddags var jag och några i kören och kollade på Farstarevyns föreställning. Den var bra och hade några riktigt roliga nummer!

Känner mig fortfarande lite seg så det blir en lugn hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback