Nya skor + röda hyacinter

Jag skulle till Modevillan för att hämta ett par byxor som de fixat till åt mig. Tror ni att jag bara åkte dit, hämtade byxorna och sen åkte hem igen??!! Icke!! När jag ändå var där kollade jag runt lite med stor hjälp av Susanne som jobbar där. Det blev dessa otroligt snygga och sköna skor + en sjal och en svart kjol.

Sen åkte jag in till stan för att hämta de saker jag hade kvar i mitt rum på gamla jobbet. Vad mycket bilar!! Jag trodde aldrig jag skulle hitta en parkeringsplats, ville ju gärna ha en nära kontoret eftersom det var en del kassar jag skulle bära...
När alla kassar mm var ilastade åkte jag till Konsum för att handa lite. Och vad fanns där? Röda hyacinter!! Finns det?! Man såg ju inte färgen eftersom de inte slagit ut än men jag var bara tvungen att köpa några stycken. Det blir spännande att se dom blomma!

Mina nya Merete Fonnesberg

Mina nya Merete Fonnesberg-skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback