Kommer Discovery med Fuglesang och de andra att starta?


Nu har man hört talas om Christer Fuglesang i så många år!! Det började bli som "Vargen kommer", dvs att han ska åka upp nästa år, nej nästa år, nej nästa år....
Jag trodde inte längre på att han skulle komma upp i rymden. Men nu verkar det ju som om han faktiskt kommer att åka iväg. Visst, flygningen i torsdags ställdes in men det finns ju fler tillfällen denna period. Kanske går det vägen i natt?

Måste erkänna att jag är rätt avis: att åka ut i rymden vore ju rätt häftigt (årtusendets underdrift!!)

Jag kommer definitivt att ställa klockan för att kunna se den ev starten.

Jag har varit inne på
www.nasa.gov några gånger i dag. Klockan räknar fortfarande nedåt.

Lycka till!!!

Discoverys astronauter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback