1a dagen på nya jobbet + Nokia N73

Idag började jag på mitt nya jobb! Det kändes riktigt roligt att gå dit. De var så glada och hjälpsamma. De hade t o m köpt en blomma.
Annonsförsäljarna är verkligen på hugget, jag fick ett samtal från en redan idag. Jag sade att han kunde ringa igen efter årsskiftet, vill ju komma in lite i jobbet först :)
Jag hann inte göra så mycket mer än att logga in på datorn, besvara några mail och läsa igenom personalhandboken.

På lunchen gick några av oss till en thai-restaurang som hade en helt OK buffé.

På eftermiddagen var det avtackning på det gamla jobbet. Det var skumpa, tårta, tal och presenter. Jag fick bl a en t-shirt med loggan på fast där namnet bytts ut mot AIK. Kul! Av företaget fick jag presentkort på NK så nu blir det shoppa av!
Det känns fortfarande overkligt alltihop: ska jag sluta här efter 10 år?!
Det tar nog några dagar innan jag verkligen inser att jag inte jobbar där längre.

Har precis skaffat en Nokia N73.
Den har en massa finesser men det känns lite ovant. Jag har ju haft en SonyEricsson den senaste tiden.
Lyckas inte få allt att fungera, men jag gör väl fel. När någon ringer så ser jag bara numret, inte namnet, trors att personen finns i telefonboken. Skumt!

Det blir en lugn kväll med skumbad och ett (eller två) glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback